به وبلاگ خود خوش امدید.درباره ی من.
 
درباره وبلاگ


سلام.امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
نويسندگان
دوستانه فروم
جمع شدن دوستان دور هم دیگه




باسلام به وبلاگم خوش آمدید

من اشکان هستم اهل کرمان دیار کریمان و امدوارم که شما با بودن در این وبلاگ بتوانید بر اندوخته های خود افزوده بکنید.همچنین من در مدرسه ی میرزامحمدصادق شهر کرمان درس میخوانم.معلم من جناب آقای پور میرزائی است که علاوه بر سخت گیری اش معلم بسیار خوبی است.

همچنین لازم به ذکر است که من کلاس (((ششم))) هستم و دوستان من : امیرمهدی رحمانی.امیرمهدی ذوالعلی هستند که سال پنجم هم با هم بودیم.

من در کلاس سوم در المپیاد رایانه در ناحیه اول شدم.اینجانب دو کتاب نیز نوشته ام که مورد توجه قرار گرفته است

در کلاس چهارم نیز در شورای مدرسه رئیس شدم و شورایم در ناحیه اول شد

و حال نیز در شورای بسیج مدرسه بازرس هستم

امیدوارم لذت برده باشید



ashkan2000.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

مهدی رضایی کلاس 6/2
ساعت17:12---27 آذر 1391
خیلی خیلی بد بود
پاسخ:ننوشته بودم سن پایین 18 سال نباید بیاد؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







16 آذر 1391برچسب:, :: 1:19 قبل از ظهر ::  نويسنده : اشکان امیری