bekhhhhhhhhhhhhhhhand
 
درباره وبلاگ


سلام.امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
نويسندگان
دوستانه فروم
جمع شدن دوستان دور هم دیگه




 

رفتم پیش دکتر روانشناس میگه به مشکلات بخند!
 

 

 

منم تصمیم گرفتم حرف دکترم رو گوش کنم!

مرغ کیلوئی هفت هزار تومن! (ههه)

نان 300 تومن! ههه!)

برنج کیسه ای سی هزار تومن! ( ای خدا مردم از خنده ههه!)

روغن دولیتری ده هزار تومن( ههه آی دلم !)

قند کیلویی دوهزار و پونصد! (به من چه آخه من که چایی خور نیستم ههه!)

کره و پنیر و شیر و ماستو...( اینا هم ههه!)

شهریه باشگاه: اوه ولش کن من ک چن ماهه بی خیه باشگا شدم(هه)

اینترنت ملی(چیییییییی؟؟؟؟؟؟این یکی دیگه شوخی بردار

نیست.بخندم؟؟؟؟؟؟؟؟برو بابا!!!!امکان نداره به این بشه خندید)



ashkan2000.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 1:56 بعد از ظهر ::  نويسنده : اشکان امیری