لطفا(ثابت)
 
درباره وبلاگ


سلام.امیدوارم لذت ببرید.
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها
نويسندگان
دوستانه فروم
جمع شدن دوستان دور هم دیگه




 من دارم لینک هامو به این و اون میدم و آن ها هم به من

اینقدر پیام تبلیغاتی گذاشتید کلافه شدم

دیگه پیام تبلیغاتی نذارید

با تشکر



ashkan2000.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت2:29---6 تير 1392
رو ساحِل سُرخ دِلِت اسم کَسـﮯ رو حـَـک نَکن



بـﮧ اینکـﮧ مَن دوسِت دارم حَتی یـِﮧ ذَرِه شـَـک نــَکن



هَنوز یـﮧ قـَطره اَشکـِتو بـﮧ صَد تا دَریــا نِمـﮯ دَم



یـﮧ لَحظِـﮧ با تو بودَنو بـﮧ عُمرِ دُنیــا نِمـﮯ دم



هَمین روزا بــِخاطِرت بـﮧ سیمِ آخـَـر مـﮯ زَنَم





قِصِـﮧ عاشِقیمونو تو شــَهرِمون جــار مـﮯ زنم





BAT
ساعت18:04---11 خرداد 1392
سلام آقا اشکان
ایمیل شما به دستم رسید.....
عرضم به خدمتتون که فعلا نویسنده نمیگیرم...
در ضمن من حوصله ی آپ کردن دو تا وبلاگ رو باهم ندارم.....
مهمترین قسمت !
اینه که اصن با استقلالیا آبم تو یه جوب نمیره !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 23 ارديبهشت 1387برچسب:, :: 10:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : اشکان امیری